Termeni si conditii HOTEL 2D

Va multumim ca sunteti oaspetii nostri atat in Complexul 2D Hotel resort & spa cat si in mediu online !

Complexul 2D Hotel resort & spa se gaseste in statiunea Neptun, jud. Constanta, Romania, tel: +40-241-491.250, fax: +40-241-491.523, E-mail: reservari@2dhotels.ro. Operator: S.C. Sulina Estival 2002 S.A., inregistrata la Registrul Comertului Constanta cu numarul : J13/1341/2002, CUI: RO14681581 .
Continutul site-ului, www.2dhotels.ro - Hotel 2D resort & spa este proprietate a societatii S.C. Sulina Estival 2002 S.A.
Folosirea, incluzand vizitarea si cumpararea de servicii de pe acest site, implica acceptarea termenilor si conditiilor detaliate in paragrafele urmatoare. Recomandam citirea cu atentie a acestor termeni si conditii.

Site-ul www.2dhotels.ro este un site comercial, proprietate a S.C. Sulina Estival 2002 S.A. , care permite efectuarea de rezervări de camere la hotelul proprietate a S.C. Sulina Estival 2002 S.A.- Hotel 2D resort & spa .
Folosirea, incluzând vizitarea si cumpararea de servicii turistice de pe site-ul www.2dhotels.ro implica acceptarea termenilor si conditiilor detaliate in urmatoarele paragrafe.
Dorim sa va oferim o experienta de neuitat in Complexul 2D Hotel resort & spa stabilind o serie de reguli de care va rugam, in mod respectuos, sa tineti cont.

Rezervare:
Rezervarile in Complexul 2D Hotel resort & spa se fac completand formularul de rezervari de pe pagina noastra www.2dhotels.ro sau contactați serviciul rezervări prin telefon: +40 765 088 282 sau +40 753 017 179 , e-mail: rezervari@2dhotels.ro.

Rezervarea este considerata o FACTURA PROFORMA care cuprinde valoarea totala a serviciilor comandate.
In termen de 48 ore de la efectuarea rezervarii va trebui sa achitati contravaloarea facturii totale.


DATELE NOASTRE PENTRU PLATA:
SC. SULINA ESTIVAL 2002 S.A.
RO 14681581, J13/1341/2002,
UNICREDIT BANK - IBAN: RO79BACX0000000435768000
tel:0241.491.346 ; fax:0241.491.523


Neachitarea facturii proforme in termenele prevazute anterior duce automat la anularea rezervarii.
Finalizarea rezervarii inseamna acceptarea tuturor conditiilor mai sus mentionate.
Va rugam sa ne trimiteti dovada platii pe adresa de e-mail: rezervari@2dhotels.ro sau pe fax 0241 491 523.


Sosire si plecare:
- cazarea se face începând cu orele 14:00 - 18:00.
- eliberarea camerelor se face până în ora 12:00.
- la solicitarea clienților și când hotelul are disponibilitate se pot aplica conform practicii internaționale tarife speciale pentru rămânerea după ora 12.00 în cameră astfel:
1. pentru rămânerea până la ora 18:00 se va încasa 70 lei / camera.
2. pentru rămânerea dupa ora 18:00 se va încasa 50% din tariful afișat.
Bagajele pot fi pastrate la camera de bagaje fara plata timp de 12 de ore.


Cazare:
Cazarea se face prin completarea de catre oaspetii ce au implinit varsta de 14 ani a fișei de anunțare a sosirii si plecari pe baza actului de identitate.
Cazarea si mesele copiilor pana in 2 ani svor fi gratuite.
Cazarea copiilor până la 12 ani se va face gratuit iar pentru mese se vor achita 50% din valoarea meselor. Cazarea copiilor peste 12 ani se va percepe 50% din valoarea unui loc denumit supliment cu sau fără asigurarea unui pat suplimentar in camera.


Anularea rezervarii:
Orice anulare de rezervare se va face contactand serviciul rezervari.
Nu se vor aplica penalizări dacă anularea rezervării (rezervare de până la 5 camere) se va face cu cel putin 3 zile înainte. Penalizarea reprezinta contravaloarea primei zile de cazare.
Daca este vorba de o rezervare de 5 sau mai multe camere, atunci anularea acesteia se va face cu cel putin 10 zile înainte de data sosirii.
Pentru rezervări de grupuri (minim 10 camere) vă rugăm contactați serviciul rezervari.


Tarife:
Acestea difera in functie de tipul de camera ales, numarul de persoane si alte servicii comandate (mese, spa, extraservicii). Tarifele se pot schimba in orice moment. Majorarile de tarife nu afecteaza rezervarile deja confirmate. Reducerile de tarife pot afecta sau nu rezervarile confirmate.


Modalitati de plata:
Este acceptata plata numerar (LEI), carti de credit (Visa, Mastercard, Maestro), transfer bancar.


Program functionare:
Receptia hotelului este deschisa 24 ore din 24.
Barul din lobby este deschis intre orele 08.00 si 23.00.

Programul restaurantului este structurat astfel:
Micul dejun se serveste zilnic intre 07:00 si 9:30 A.M, dejun între 13:00 si 15:00 A.M. si cina intre 19:00 si 21:00. Mesele se servesc in sistem bufet suedez la orele stabilite meniurile din ziua curenta fiind afisate in fiecare zi la receptia hotelului si la intrarea in restaurant.
Centrul SPA este deschi intre orele 09:00 si 18:00.
Piscina interioara si cea exterioara impreuna cu barul ce deserveste zona piscinei au program de functionare intre oerele 09:00 si 20:00.


Siguranta:
Hotelul si spatiile publice sunt supravegheate prin sistem video. Nu ne asumam raspunderea pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate în incita hotelului, salilor de conferinta, restaurantelor si barului. Echipa manageriala recomanda folosirea seifului de la receptia hotelului sau cele din camera in cazul camerelor superioare.


Spatiul de parcare si autoturismele: Unitatea hoteliera beneficiaza de parcare si nu garanteaza si nici nu asigura paza autoturismelor (sugeram evitarea lasarii de obiecte la vedere).


Nevoi speciale:
Dorim sa asiguram cele mai bune conditii persoanelor cu nevoi speciale. Marea majoritate a spatiilor din hotelul nostru sunt accesibile si persoanelor in scaun cu rotile. Daca aveti nevoie speciala de orice natura, va rugam sa ne anuntati in avans, pentru a putea sa va oferim un sejur cat mai agreabil.


Animalele:
Regula generala este ca este permisa cazarea in hotel a persoanelor insotite de animale de companie in anumite conditii: -cazarea se va face prin prezentarea la sosirea in hotel a certificatului national / international de sanatate (sa cuprinda si vaccinarile).
-animalele de companie nu trebuie sa depaseasca 50 cm si sa nu faca parte ditr-o rasa catalogata agresiva. -taxa de plata reprezinta 30% din valoarea incasata pentru o persoana iar cazarea acestora se face doar in camerele de parter.


Vizitatori:
Puteti primi vizitatori in camera dumneavoastra intre orele 08:00 si 20:00, fara costuri suplimentare, in cazul in care primiti oaspeti in intervalul 20:00-08:00 acestia vor trebui sa achite diferenta de tarif si sa se inregistreze la receptie.


Confidentialitate:
Datele dumneavoastra personale vor putea fi utilizate de catre Hotel 2D resort & spa pentru confirmarea comenzilor, informarea prin e-mail, mesaje scrise (SMS), posta sau alte mijloace de comunicare despre actiunile ulterioare, realizarea de rapoarte statistice etc.
Datele dumneavoastra personale vor putea fi transmise autoritatilor in drept cu scopul verificarii tranzactiilor comerciale sau altor autoritati in drept pentru efectuarea oricaror verificari justificate in baza legii.
Datele furnizate de catre clienti sunt strict confidentiale. Hotel 2D resort & spa se angajeaza in fata clientilor sai sa nu furnizeze aceste date unor terte persoane sau companii si sa le utilizeze strict pentru uzul relatiei de afaceri dintre client si Hotel 2D resort & spa.
Hotel 2D resort & spa se obliga sa respecte drepturile dumneavoastra conferite de Legea 677/2001, iar la cererea dumneavoastra trimisa la adresa S.C. Sulina Estival 2002 S.A., se obliga: sa rectifice, actualizeze, blocheze, stearga sau transforme in date anonime, in mod gratuit, datele a caror prelucrare nu este conforma dispozitiilor Legii nr. 677/2001 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date; sa inceteze prelucrarea datelor dumneavoastra personale.
Hotel 2D resort & spa certifica faptul ca va respecta drepturile conferite de Legea nr. 677/2001 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, a Legii nr. 365/2002 privind comertul electronic, precum a Ordonantei nr. 130/2000 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta cu modificarile ulterioare. Printre aceste drepturi se numara (enumerarea neavand un caracter limitativ):

a. dreptul de a cere S.C. Sulina Estival 2002 S.A. sa va confirme daca prelucreaza sau nu datele dumneavoastra personale, in mod gratuit pentru o solicitare pe an;
b. dreptul de a cere S.C. Sulina Estival 2002 S.A. sa rectifice, actualizeze, blocheze sau sterge, in mod gratuit, acele date furnizate a caror prelucrare nu este conforma dispozitiilor Legii nr. 677/2001;
c. dreptul de a cere S.C. Sulina Estival 2002 S.A., sa inceteze, in mod gratuit, prelucrarea datelor sale personale;
d. dreptul de a cere S.C. Sulina Estival 2002 S.A., sa inceteze expedierea de mesaje promotionale. Orice astfel de cerere/notificare se va data, semna si trimite de catre persoana inscrisa in baza de date prin e-mail la adresa S.C. Sulina Estival 2002 S.A..


Protectia Mediului:
Reprezintă o preocupare permanentă. Lenjeria și prosoapele se schimbă la 3 respectiv 2 zile cazare sau la cererea clientului.Pentru a ne semnala dorința dumneavoastră de a schimba obiecte de lenjerie sau prosoape va rugăm să le lăsați pe jos în baie.


Responsabilitati:
Clientul este răspunzator față de hotel pentru daunele provocate celorlalți clienți sau personalului, cladirilor, mobilierului și echipamentelor hotelului daca greseala / intentia le poate fi imputata. Raspunderea hotelului nu se extinde asupra autovehiculelor sau încarcaturii acestora.


Comportament:
Ne rezervam dreptul de a refuza cazarea sau servirea in restaurant a clienților in stare de ebrietate, nepoliticoși sau turbulenți care prin atitudinea lor aduc prejudicii imaginii hotelului sau deranjeaza alți clienți.


Fidelizare:
Ne rezervăm dreptul de a acorda bonusuri și discounturi în scopul fidelizării clienților noștri.


Clauze finale:
Considerăm că orice client în momentul accesării oricărui serviciu oferit de complexul hotelier (hotel, restaurant, bar,spa,piscine, sală de conferință) a luat cunoștință de termenii și condițiile menționate mai sus și le-a acceptat tacit. Politica hotelului poate fi oricând modificată fără notificare.
Odata cu lansarea comenzii, clientul accepta fara obiectiuni conditiile si termenii de utilizare, valoarea acestora fiind aceeasi cu un contract valabil incheiat.
Societatea S.C. Sulina Estival 2002 S.A. isi asuma dreptul de a putea efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari ale site-ului Hotel 2D resort & spa, structurii acestuia sau orice alte modificari ce ar putea afecta site-ul, fara a fi necesara vreo notificare prealabila catre utilizatori in acest sens. Societatea S.C. Sulina Estival 2002 S.A., nu va putea fi facuta responsabila pentru eventualele erori aparute pe site din orice cauza, inclusiv din cauza unor modificari, setari, etc., si nu raspunde de continutul, calitatea sau natura altor site-uri la care se ajunge prin legaturi de pe site-ul Hotel 2D resort & spa, indiferent de natura acestor legaturi. Pentru respectivele site-uri, raspunderea o poarta, integral, proprietarii site-urilor in cauza.


Disponibilitatile camerelor vor fi verificate de catre turist la Receptia hotelului impreuna cu receptionerii, in ziua in care se face check in. Pozele din acest site sunt cu titlu de prezentare